duminică, iunie 08, 2008

O pauză...

Am zis că poate ar fi bine să notez câteva titluri de cărţi pentru vacanţă... Am început cu astrologie [pasiunea mea, asta că tocmai am terminat de răsfoit micuţul ghid de 900 de pagini "Ziua ta de naştere" al lui Goldschneider] şi am încheiat prin psihologie [astă pasiune]... şi nu cu două-trei titluri, ci cu 83... Vacanţa asta sună incitant. E clar, mâine mă duc să îmi refac permisul de bibliotecă [pierdut odată cu buletinul] şi intru în activitate! Sper să reuşesc să citesc măcar jumătate din ele şi să vă împărtăşesc idei!

Acum cred că e cazul să mă trezesc, să las "Vara asta am să mă-ndrăgostesc" şi să revin la studiile mele...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Daaa...
stii ca mai demult ziceam pe forum ca noi ar fi trebuit sa fim surori sau ceva de genu?
Ma nimerisi :x
Si eu sunt pasionata de atrologie si de psiho ;;)

Grațiela spunea...

Ehh ;)) :*

Stii ca tu esti my little sister! >:D<

Sa vezi ca revin in forta si pe forum... si iar stam toata vacanta la dezbateri :)) >:D<

Si iar il enervez pe Vlad cu astrologia mea >:)

ALLESSYA spunea...

>:D< cred ca ma retrag definitiv de pe forum....vedem

Grațiela spunea...

De ce ai face asta? /:)

ALLESSYA spunea...

:D pai ori postez des si frumos ori mai bine deloc...zic eu :-??

Grațiela spunea...

Ehh.. :-? Frumos e suficient... des :-? In functie de timp probabil.. nici cum stau eu de obicei vara.. de la 7 AM la 3 AM cand se cara absolut toata lumea de pe forum si raman singura... ca sa nu mai zic ca nu fac absolut nimic altceva :))

Grațiela spunea...

Acum, inca nu am intrat in activitate ca vreau vara asta sa citesc mult..

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...