miercuri, iunie 11, 2008

Sfârşit de... gând!


La fel de monoton... şi totuşi atât de diferit. Well, s-a terminat anul şcolar... am luat vacanţă, am o gramadă de chestii de făcut şi o tonă de planuri dar ... nu e bine! Am citit ieri toata ziua Allan Pease - "Limbajul Trupului", o carte de psihologie extraordinară ce... mi-a deschis oarecum ochii (minţii)! Sunt acum obsedată de mişcările celorlalţi şi nu îmi vine să cred câtă dreptate are...
Când voi termina şi restul cărţilor propuse, am două variante: ori să devin imposibil de inteligentă ori... să mă calce o maşină! :)) Cred că mai mult a doua variantă.

În fine, eu devin tot mai plictisitoare şi mai nervoasă. Ca niciodată, am terminat cu o duzină de nervi acumilaţi din ultima săptămână cu accent pe ultima zi ce aşteaptă să se descarce. Cred că cel mai bine ar fi să mă izolez că mi-e teamă să nu regret pe urmă. În orice caz repet acum şi sper să înţeleagă toată lumea că e adevărat: "Be careful what you wish because it might happen!"

Ok, tot am energie peste măsură... deloc constructivă! Nu cred că are rost să mai spun că n-am chef de nimic şi că urăsc involuntar aproape orice :))... dar... aşa-i viaţa! Am să trec eu şi peste asta!

4 comentarii:

Iuly spunea...

Da, o s� treci peste asta...Sigur!�=

Grațiela spunea...

:)) Sunt chestii de cateva secunde :D Stii ca eu nu pot ramane asa ;) :D

Mihail Simionescu spunea...

interesant...ai putea face literatură din asta...de fapt, chiar sună a ceva memorialistic...deşi ai mai putea lucra la asta...bine, nu vreau să te critic. ideea e că îmi place cum te-ai descris. eşti interesantă. aşa că, te rog, uită-te şi tu pe blogul meu, iar apoi bagă id-ul ăsta, că aş vrea să vorbim: dj_inferno08
stai liniştită, interesul meu este strict legat de literatură.

Grațiela spunea...

Multumesc pentru aprecieri! :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...