marți, iunie 17, 2008

Una alta din vacanţă

1. Am pierdut noţiunea timpului
2. Am început aprofundat lectura (de specialitate - psihologie: marea mea pasiune)
3. Am luat aer.

Hmm... m-am tot gândit cât de sweet ar fi să mă apuc să scriu ceva ce ar putea semăna cu o carte (asta ca răspuns la întrebarea "Ce ai lăsa în urmă pentru posteritate?"), am zis că nu mi-ar face rău nici puţin sport, eventual să mă duc la un club sau aşa ceva, apoi... am zis că mă duc iar la Cluj, am zis că mă apuc de engleză, de SAT să văd dacă aş fi în stare să-mi iau Cambridge -ul anul ăsta ca să scap şi să mă simt şi eu bine (din păcate nu ştiu de câte din acestea mă voi ocupa).. pff.. şi mai am şi alte gânduri pentru vacanţă, dar cel mai tare mă apasă dorinţa de a pleca la mare, mi-e dor de mare...

Citeam "Inteligenţa emoţională" a lui Robert Wood şi mă întrebam cum oare se poate cineva schimba (din punct de vedere psihic/emoţional) într-un interval atât de scurt de timp (cam de când am intrat în vacanţă), având în vedere că EQ-ul se raportează mereu la gândirea generală dar e influenţată de cea prezentă...
Dificil dar greu de înţeles.
În fine, debitez... mă simt atât de bine în liniştea mea fără niciun fel de interacţiune cu lumea exterioară... decât eu, cărţile şi muzica (ginks.. ce spuneam?! )

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...