luni, iunie 23, 2008

Vară = Căldură = Moarte curată

Hmm... deşi sunt născută în mijlocul verii, nu suport... CĂLDURA! Efectiv o urăsc! Iar mi s-a umplut pielea de bube enervante care sunt numai bune pentru a mă scoate din sărite! Nu pot să ies din casă decât la anumite ore şi atunci... nu ştiu cum să fac să ajung mai repede acasă. Din punctul acesta de vedere îi invidiez pe cei care suportă mizeriile de la piscine/ştranduri şi nu se umplu de ciuperci! Mi-e dor de mare... Mi-e dor să ascult briza mării şi să stau seara să admir apusul de pe faleza şi să mă plimb cu picioarele prin apă, noaptea... lăsând vântul să se joace în părul meu... Ahh, ce frumos sună!
Dar din păcate nu mai pot visa, aş vrea să nu mă trezesc din această stare de meditaţie dar imposibil! Căldura mă readuce în prezent şi poate... răcoarea artificială şi deloc plăcută, procurată de aparatul de aer condiţionat.

URĂSC CĂLDURA!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Canicula a ucis orice boare de vant
Soarele s-a topit si-a cazut pe pamant
A ramas cerul albastru si gol
Ciuturile scot din fantana namol
Nu mai ades focuri, focuri
Danseaza salbatice satanice jocuri.

[Moartea Caprioarei - N. Labis]

Elena :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...