sâmbătă, ianuarie 25, 2014

Peisaj de iarnă...

Afară ninge liniștit și-n casă arde...

SALSA!

Nu îmi place iarna. Nu mă încălzește zăpada, dar nici nu mă deranjează. Aș face un om de zăpadă... însă e frig. Frigul nu-mi place.
În locuința mea de vară... (d)e la țară curentul circulă, cu adevărat, alternativ: ba vine, ba pleacă. Alternează între a merge și a sta. Zăpada acoperă orice chef de a transmite ceva... pe care naveta spațială de la poartă l-ar putea avea.
Nici măcar Blacky nu e fericit. Nu mai poate lătra, i-au înghețat piciorușele și blana îl congelează încet, încet.

...

iar eu Dansez, Dansez... și puțin îmi pasă că afară e iarnă. Cald în casă e, Blacky acum are hăinuță, bateria de la laptop merge... curentul mai și vine... sistemul 6+1 bubuie.

...

La mine e vară și sunt pe plajă în Tenerife... Dansez!




Un comentariu:

Charle M spunea...

Sufletul se încălzește pe muzică. Mai ales iarna și într-o locuință de vară! L'état d'ame este tot ceea ce contează.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...