marți, ianuarie 21, 2014

R... de la...?

Dacă a fi să evoluționez limba omână aș scoate cu siguanță litea „R” din uz. Îi detest ezonanța. Sună atât de agesiv... ne văsăm înteaga noastă supăae, mâhnie și ăutate pin intemediul acestei litee. Copiii mici și peltici îmi sunt atât de dagi tocmai pentu că le lipsește această uă implantată de ezonanța lui „r”. Măul discodiei stă în acesta.
Lumea a fi mult mai liniștită și mai calmă făă această consoană. Sunt destule altele cae să expime desule sentimente pozitive...
Plus că limba noastă a suna mult mai melodic și mai sofisticat... am ajunge mai apoape de limbile pe cae nu le înțeleg tocmai datoită asocieilor a pea multe consoane sau, dimpotivă, vocale. De exemplu usa. Îmi place cum sună limba usă. La fel limbile nodice.

hee hee

Îmi place lumea făă „”.

RRRR de la RRRRĂUTATE de la NENORRRRROCIRRRE de la ARRRRROGANȚĂ


...

aș vrea mai mult R în IUBIRRRRRE, CĂLDURRRĂ, CANDOARRRRRRRE!
Make the difference between a good and a bad R.

Faceți diferența între un R bine folosit și un R RRRRRRĂU!


Un comentariu:

Charle M spunea...

Fara revolutie! Mai ales, la nivelul limbii romane!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...