sâmbătă, februarie 02, 2008

Memorii...


"Dacă cerul ar putea, să te-aducă-n calea mea..." Frumoase versuri... toată ziua am stat şi m-am gândit la ce reprezintă pentru mine, având în vedere că le-am fredonat continuu... Poate este de vină faptul că aceasta piesă (Proconsul - "Cerul") era foarte cunoscută pe vremea când mi se spunea "scufiţa roşie" (perioadă ce mi-a rămas foarte puternic întipărită în minte), sau poate pentru că, spre deosebire de ceilalţi "îngeraşi ai mamei", eu îmi alintam mamica prin aceste versuri. (Acum mi-am amintit şi videoclipul, foarte difuzat la acea vreme pe "Atomic"... -ehei, ce vremuri!)
Ciudat cum, nişte versuri atât de banale în cuplu ("parfumul tău pe perna mea, mă răscoleşte"), au putut marca un copil de 3-4 ani ce îi ducea lipsa mamei (internată în spital), dar... se poate.
Ciudat. Ascult cu atenţie versurile şi o văd, cu faţa-i de înger, în acea cămăruţă în culoarea gutuii, ştergându-mi lacrimile, dar abia stăpânindu-şi-le pe ale sale, ascunzând emoţia în spatele unei îmbrăţişări sincere. Doamne, unde fug anii noştri?

(PS: Scuzaţi neglijenţa mea la adresa pozelor... Eram şi eu mica ...)

2 comentarii:

Evelyn spunea...

:)))gratzy micutza:)))

Grațiela spunea...

Am aflat ca... Aveam mai mult de 4 ani cand a fost lansata piesa asta... Oricum, avand in vedere ca mama in fiecare toamna, cum se lasa bruma, era la clinica, si ca piesa aceasta imi aminteste de acele clipe... nu e eronat...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...