vineri, februarie 15, 2008

Olimpiade... o, Doamne!

Fraţilor... Vin olimpiadele, concursurile... toate! (de unde vin, nu mă întrebaţi că nu ştiu) Pune-ţi-vă cu burta pe carte să le arătăm ăstora mari care ne cred incompetenţi, că se înşeală... Da vedeţi cum faceţi cu învăţatul să nu exageraţi... Mai luaţi şi o pauză! :))
Aşadar, la chimie, fizică şi mate e prea târziu să mai candidaţi la naţională, v-au luat-o alţii înainte dar, mai sunt şi altele:
Română - Botoşani
Istorie - Tg. Mureş
Geografie - Buzău
Biologie - Arad (I'm gonna miss you Arad - anul trecut ştiinţe socio-umane)
Informatică (nu o să aveţi loc de Dany, aşa că nu vă bucuraţi prea tare) - Ploieşti
Ştiinţe Socio-Umane - Galaţi
Lb. Engleză - la noi!! Rm. Vâlcea
Religie - Satu Mare


Acum, orientaţi-vă şi voi! Şi nu faceţi ca mine :)) Să încercaţi prea multe în acelaşi timp, ca s-ar putea să le trataţi pe toate superficial şi să nu fiţi în stare de nimic!

4 comentarii:

Andreea spunea...

Mate? A fost naţionala la mate? Imposibil!Nu e in...aprilie? In fine... trecem peste asta. Deci... la ce olimpiade ai zis ca participi anul acesta? :D

Graţiela - Teodora Vlad spunea...

Nu a fost.. a fost decat locala. Dar am exclus-o pe simplul motiv ca cei ce nu s-au calificat la nationala nu au ce face.. Si din pacate la nivelul clasei a IX-a, CNMB-ul nu a avut pe nimeni care sa se califice mai departe :(

PAcat.
Eu? Prefer sa nu ma pronunt. Oricum, am vreo 3 in vizor. Acum astept sa vad de ce sunt in stare.

Andreea spunea...

Am inteles! Chiar ar fi fost ciudat sa fie in februarie.
Succes la cele trei olimpiade!

Graţiela - Teodora Vlad spunea...

Mulţumesc.. Să fie! (măcar la una, că oricum nu îmi trebuie mai multe)

Despre bucuria de a oferi

Astăzi a fost despre bucuria de a oferi. De fapt, luna decembrie despre asta este. Nu știu cum se face dar atunci când se lasă frigul... oa...