miercuri, februarie 13, 2008

Surprize, surprize!

Dom'le... Nu am cuvinte! Am avut parte astăzi de o surpiză deosebită. Am intrat şi eu ca omul, după o zi obositoare de şcoală, pe mail să îmi verific corespondenţa. 8 mesaje noi! Dumnezeule... cine îmi scrie mie atât? (oricum, ignorând detaliile tehnice lol) Am început cu numele mai cunoscute, astfel, am descoperit acest mesaj:
"LBP to me: si dac-as mai avea adrese de email...
...as mai da unu'-doua premii :D ...da' n-am! (Ca premiul ajunge in email si poti sa-l iei de acolo si sa ti-l pui in pagina - adica in blog.)
B. :)"


Nu am înţeles pe moment despre ce este vorba, dar când m-am întors în inbox, surpriză (un mesaj pe care de altfel îl ignorasem):
Favorite Blog of 2007

Ce pot sa mai spun? (ignorând anul :))...) Mulţumesc frumos, chiar este o surpriză tare plăcută!

5 comentarii:

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Pai de ce sa ignoram anul, ca eu te citesc de anul trecut... plus ca "favorite blog of 2008" nu aveau... ca premiul pentru 2008 se da in 2009...

Asa ca acuma, in 2008... premiul pe 2007! :)

LBP

Grațiela spunea...

:"> Am inteles... :))

Multumesc frumos! ^__^

Evelyn spunea...

Am primit si io un premiu de genul acesta;;)

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Toata lumea a primit :D Va rog, apreciati justetea evaluarilor...

Sper! :)
B.

PS Ma rog, aproape toata lumea. Ai de nu aveau adresele de mail vizibile... aia, nu!

Grațiela spunea...

Apreciem :D ^__^ (Eu una apreciez:))) Sper sa ma pot lauda cu inca un premiu pe 2008 :D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...