joi, februarie 07, 2008

My happy family


Astăzi sunt iar fericită. Am găsit motivul durerii ce stătea ca un junghi în spatele meu... Am descoperit ce îmi lipsea, pentru a putea zâmbi: familia împreună! Am primit vestea îmbucurătoare astăzi de la mami... În sfârşit, îmi vin frăţiorii acasă. Sincer, dacă ar fi să îmi măsoare cineva dorul pentru ei, nu ar fi în stare să o facă (şi nu pentru ca este o marime adimensională).
Sâmbătă la 23 aterizează Mike acasă şi Duminică, vine si Gabi... Doamne! Având în vedere că pe Mike nu l-am mai văzut de la Crăciun iar pe Gabi din ianuare... Mă aflu în culmea extazului!! (păcat că începe iar şcoala.. Of, fir-ar!)...

Un comentariu:

Anonim spunea...

E bine ca e o familie unita! Bravo!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...