luni, octombrie 06, 2008

Confesiune

Mă tot gândesc de câteva zile să îmi fac timp să mai scriu ceva şi când uite, mă doare capul şi fac o pauză... nu mai am inspiraţie!
În cazul acesta voi îmbina mai multe lucruri spunând simplu că sunt mulţumită de cum s-a prezentat acest început de an şcolar, îmi merge bine, sunt puţin cam nehotărâtă (da mă tratez) şi vin mereu cu un genunchi/o "falcă"/un ceva julit, învineţit sau umflat după orele de sport. Azi am avut parte de 3 în 1: şold julit, o coapsă vânătă şi obrazul sub ochi, umflat.

Acum stau şi mă gândesc... la cine s-o afla păpuşa mea Woodoo...??? :))

În fine, depăşind momentul, nu-mi iese un exerciţiu la... engleză! :))
Muzica sufletului meu acum:

2 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

La mine, la mine >:)
Interesant, chiar ca mate-info in devenire daca au inceput sa nu va iasa nici exercitiile la engleza... :)) Fizica asta facuta la standarde inalte...

Grațiela spunea...

aha... am sa te tin eu minte [-(

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...