vineri, octombrie 10, 2008

Sfârşit de... săptămână!

A trecut şi săptămâna aceasta...cu bune, cu rele... Viaţa oricum e plină de încercări, care mai de care mai ciudate şi neaşteptate, mai demne sau nu de băgat în seamă. Toate-şi au rostul, fiecare sfârşit desemnând un început şi orice început... un sfârşit!
E ciudată existenţa, e absurd modul în care fiecare nerv pulsează informaţie şi apoi brusc se stinge.
Cred în Karmă... fiecare plăteşte pentru ceea ce face şi este la urma sa răsplătit, iar ironia cea mai mare este că... nu se schimbă moneda! Nu înţeleg de ce acum mă simt bine şi nu înţeleg de ce acum îmi este răsplătit chinul meu veşnic, este ucisă în sfârşit fantoma ce mă bântuie de o vreme. Chiar simt că au murit spiritele ce mă urmăreau şi m-am învăluit în sfârşit în acea aură puternică şi de nedepăşit pe care o pierdusem. Deşi sunt captivă, mă simt liberă... sunt fericită cu ce am acum, chiar sunt... chiar dacă asta nu este ceea ce mi-am dorit.

2 comentarii:

Evelyn spunea...

Uneori e mai bine sa mergem mai departe, chiar daca e greu sa ne prefacem ca anumite lucruri nu s`au intamplat!:(

Grațiela spunea...

:-?? Probabil... mai ales ca intr-o zi dam peste ceva ce ne face sa uitam :) :>

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...