miercuri, octombrie 15, 2008

Obositor dar... adevărat!

Sunt puţin cam distrată... deşi am avut o zi incredibil de tensionată din ghearele căreia nu credeam că voi mai scăpa cu viaţă! Dar oricum, totul e bine când se termină cu bine. Nu are rost să povestesc ce am făcut eu la şcoală că a avut cine să mă asculte şi sunt descărcată :)), dar voi spune că astăzi este lună plină vizibilitate 100%. De aici şi durerea mea incredibilă de cap care din fericire a dispărut (am tratat-o)... Toată lumea este agitată, nervoasă, isterică, sensibilă şi toate cele... dar va trece. Luna aceasta mi-a luminat în ultima parte a zilei, atunci când am putut-o admira în toată splendoarea ei, printre copaci, toată mintea. O voi păstra în amintire mult timp pentru frumuseţea pe care mi-a adus-o în interior. Mă simt uşurată de griji, ca un nou născut şi simt cum mă pierd în cuvinte...

4 comentarii:

Iulia I. spunea...

Deci stiam eu ca luna e cauza starii mele [apropo am citit pe net ca racii, ca si zodie sunt influentati de fazele lunii si am observat asta clar la mine].
Frumoasa descriere ... 8->

Evelyn spunea...

Luna plina zici? D`aia am avut o zi atat de proasta si acum inteleg de ce au fost toti cu fundu`n sus. Am luat 2 la romana, si pentru prima data n`am plans...m`am abtinut. Imi pare rau, ar fi trebuit sa`mi fac tema:(

Stiai ca o iubesc pe Mariah Carey, nu?:)):x

Grațiela spunea...

Si eu o ador :X...

Da, intr-adevar, toata lumea a fost intoarsa pe dos ieri... si ce e mai rau e ca luna plina nu tine numai o zi...dar deja acum s-a mai retras... undeva la un 96% dar oricum, nu mai are aceeasi putere asupra noastra...

Grațiela spunea...

:(( Mi-e dor de AlgoCristi-ul meu :-<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...