marți, octombrie 07, 2008

Neobişnuit...

Astăzi mi s-a întâmplat ceva cu totul şi cu totul neobişnuit. Nu mă judecaţi, poate fiecare dintre voi a trecut măcar o dată în viaţă prin asta, dar mie abia astăzi mi s-a întâmplat, motiv pentru care am şi ales să comunic. Astfel, azi la ora de germana am descoperit că pot avea trac. Eu care credeam că pot vorbi lejer în faţa altora, deschis... am aflat astăzi că defapt nu este aşa. Deseori mă emoţionam când aveam de ţinut un discurs, dar de data aceasta a fost mai rău: a trebuit să vorbesc liber despre un lucru banal (să-mi spun părerea), am început cu primele cuvinte şi brusc m-a luat cu tremurat şi parcă aveam un muşuroi în gât. Chiar am încercat să spun ceva dar nu puteam...
Senzaţia aceasta neplăcută de sufocare a trecut atunci când am putut reveni la situaţia iniţială, mai exact când a trebuit să mă liniştesc şi să lucrez în scris sau fără a mă adresa doamnei profesoare.
Mi-e frică de "profă"? Mi-e teamă de a mă exprima în germană... sau e pe sistem nervos?
Orice ar fi, încă nu-mi vine să cred se poate...

5 comentarii:

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Interesant ca dupa un an ai avut un trac la ora de germana. Oricum, amanuntita descrisa starea ta, sper sa n-am parte de asa ceva.

Iulia I. spunea...

Tu ai trac?! :))
Imi vine greu sa cred asta mai ales dupa ce te-am vazut la debate ...

Grațiela spunea...

... E ciudat... mi-e oarecum frica de materie cred... oricum e un fenomen neobisnuit mie motiv pentru care am si ales sa il postez pe blog... desi pentru majoritatea ar putea suna banal sau stupid.

Asta inseamna ca trebuie sa vorbesc mai mult liber in germana ca sa depasesc aceste momente... ca nu-mi prea place sa am furnici in gat :))

Grațiela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Evelyn spunea...

Eu am trac mereu :(


Si ma balbai:((

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...