joi, octombrie 02, 2008

"Oportunitatea apare în cel mai inoportun moment"

...spunea marele Murphy (şi pentru "afonii" în domeniu, nu e vorba de Eddie Murphy). O vorbă (lege) foarte ironică dar atât de înţeleaptă şi de adevărată ca toate celelalte ce îi aparţin. Nu am să fiu prea subiectivă, nu am să întorc toate cărţile pe faţă şi să explic cum am ajuns la această concluzie, dar voi afirma că am trăit-o pe pielea mea. Oricum, asta face viaţa mai frumoasă şi ajută individul în cauză să depăşească bariera neputinţei şi să câştige mai multă încredere în sine.

(Astăzi ar fi trebuit să fie ziua marelui Dan Spătaru. Să închinăm o cântare!)

Piesa mea preferată:

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...