joi, octombrie 09, 2008

Un nou lectorat cu părinţii, profesorii şi... elevii!










Cu întârziere de o zi am ales şi eu să vorbesc despre evenimentul de ieri, când am participat la prima şedinţă cu părinţii de anul acesta, a doua din viaţa noastră de liceeni (deşi nu era necesar să precizez aceasta fiindcă oricum până la liceu nu aveam voie să stăm în clasă la şedinţă, motiv pentru care ne înghesuiam toţi să dărâmăm uşa încercând să auzim ce spune învăţătorul/dirigintele despre fiecare dintre noi, dar aceea este altă poveste) şi totodată prima la care au paricipat şi alţi profesori care ne-au supus câtorva activităţi foarte frumoase!
Mulţumiri pe această cale profesorilor participanţi pentru timpul pe care ni l-au acordat!
Despre ce este vorba mai exact? O lecţie demonstrativă de muzică, una de engleză, la care au participat şi părinţii care ne-au dovedit încă o dată că ne cunosc! Una de franceză, latină şi nu în ultimul rând: geografie!
După acestea am urmat noi cu "recapitularea" anului trecut pe care o pregătiserăm. Între timp părinţii au avut de completat nişte formulare din care trebuia să reiasă cât de bine aceştia ne cunosc.
Eu una nu îmi fac griji în privinţa lui tati, fiindcă el este oricum cel mai bun prieten al meu şi cu siguranţă mă cunoaşte mai bine decât oricine - exceptând-o pe mami :)).

Concluzia la care s-a ajuns (sau în fine, la care a ajuns tata, deşi cred că nu este singurul care crede asta) este că noi facem "foarte multe activităţi, mai multe decât se fac la oricare altă şcoală sau clasă" şi ar trebui "apreciat cel ce se află în spatele acestora". Aşadar mulţumiri doamnei diriginte pentru tot sprijinul acordat în permanenţă, fiindcă dumneaei ştie mai bine ce este bine pentru noi, chiar dacă nouă ni se mai întâmplă să mai comentăm din când în când :)).

3 comentarii:

bubu spunea...

maşina verdeeee @-)

Grațiela spunea...

=)) Eu stiu, eu stiu :-" :))

Evelyn spunea...

Imi pare rau ca au fost cateva elemente umane negative care au perturbat sedinta noastra:(

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...