sâmbătă, octombrie 18, 2008

O zi mare...


... Astăzi s-au întâmplat multe lucruri deosebite deşi la început nu am fost foarte mulţumită. Oricum, am lămurit nişte probleme, am încheiat nişte discuţii şi am semnat contracte.
Maine mă aşteaptă o zi grea, care sper să fie totuşi plăcută..



Ce a plouat azi... şi ce nasol că alunecă roţile la maşini şi că nu merge dezaburirea prea bine...
Eu ştiu:))) Se lasă cu oglinzi sparte... :)))
Dar ploaia este totuşi atât de frumoasă de ascultat şi de... simţit!

2 comentarii:

Evelyn spunea...

Ce poza romantica!`


Hopa ;)):*

Grațiela spunea...

Ehh ;;) ... E draguta nu?;;) 8-> Si mie imi place enorm... imbina toate elementele superbului: ploaia, imbratisarea, aspectul autentic... :X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...