vineri, mai 29, 2009

Incoerenţa e la ordinea zilei

Cică sunt bine... asta dacă era cineva în afară de mine... curios. În fine, e bine... doar că nu mai am net pe calculatorul meu din cauza pppoe RDS fiberlink :-L şi trebuie să cam stau cu "miloaga" la tata pentru a mai putea lucra ceva. Nu că ar fi rău, dar nu-mi place ideea. Îmi place calculatorul meu, camera mea, netul meu. Măh rog.
În rest sunt relativ bine. Trag pe ultima sută de note că nu prea am, mă pregătesc de vacanţă (5 săptămâni şi 2 zile până la ziua mea)... în principiu fac şi eu ce pot. Sunt foarte ocupată. Şi venind vorba de asta... nu prea mai dorm noaptea. Visez urât şi mi-e foarte cald. Paradoxal având în vedere că toată ziua am dârdâit de frig.
Se înţelege oare cît mi-e de "bine"? :( Râd mult... ca nebuna. Mereu când sunt nervoasă ori tristă am două variante: să o arăt şi să fac urât ori să nu o arăt şi să par incredibil de fericită. Nu mai contează, sunt incoerentă. Sunt prea agitată, sper să treacă mai repede şi să îmi revin. E stupid dar n-am încotro. Mă străduiesc. Noapte bună.

3 comentarii:

windwhisperer spunea...

hi , Teodora :)
o sa treaca incoherenta asta... si o sa-ti aduci aminte candva , amuzandu-te :):)
No rush , :) " Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
...and :
" toate imi sunt ingaduite , dar nu toate imi folosesc , toate imi sunt ingaduite , dar nu toate zidesc "
( Intaia epistola catre Corintieni a Sf. Pavel )
aceasta pentru ca esti nascuta aproape de acest Apostol :) :) racusorule :)
zi buna kido !!:)

cb spunea...

esti incoerenta, dar stii exact cand o sa fie ziua ta. :) cred ca mai demult tot asa o asteptam si eu. se anunta cadouri frumoase? :D

Grațiela spunea...

Ar fi trebuit sa se anunte cel mai de pret cadou... dar nu il mai astept eu. E grav cand moare speranta. Acum nu ma mai intereseaza ziua mea. Imbatranesc.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...