miercuri, mai 13, 2009

It's funny how someone can break your heart and you still love them with all the little pieces.

"It's funny how someone can break your heart and you still love them with all the little pieces."

...Insomnie... Poate că aş fi fost tentată să dau vina pe faptul că sunt rac, sentimentele mă defindesc... dar înainte de toate sunt om. Sufăr pentru un lucru pe care nici măcar nu am forţa să-l uit. Mă mai trezesc astfel câteodată după ce îmi dau seama cât de mult îmi lipsesc toate acele nimicuri mărunte şi aş face orice să mă mai pot răni încă o dată, să am motive concrete de suferinţă. Mi-e greu să mă detaşez de ceva ce cândva făcea parte din mine. Nu cred că m-am mai simţit vreodată astfel...

3 comentarii:

Iulia spunea...

Ooof tu >:D<
Iti trimit "n" imbratisari >:D<

Verdeaţă spunea...

>:D<

Joc de nuanţe spunea...

Ştiam eu că asta e melodia aia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Febra copilului - cel mai mare dușman al mamei

De aproape 3 ani sunt mamă. De când eram copil visam la acest moment. Îmi imaginam mereu că se constituie numai din amintiri frumoase și c...