duminică, mai 10, 2009

Trei puncte...

Nici weekendul acesta nu am stat acasă... ca de obicei. Am avut tot felul de gânduri pe care aş fi vrut să le scriu pe blog dar... le-am pierdut:)). Mă ustură ochii, am picioarele iritate şi mi-e incredibil de somn. Iar.
A trecut ceva timp de când n-am mai scris lucruri interesante. Mi s-a stricat scannerul, cablul de date de la telefon nu mai reacţionează şi cardul de la camera foto e spart. Visele mele izbite de cer încep să cadă sub formă de cioburi, înapoi pe pământ. Încerc o schimbare, evadare... şi reuşesc. Nu m-am dezamăgit. De-abia aştept să vină (oficial) vacanţa, să nu mai stau cu gândul la nimic şi să fug unde văd cu ochii. Să plec la 6 de acasă şi să mă întorc după apus, pârlită de soare şi cu picioarele de două ori mai tari şi tot mai pregătite de un nou drum, o nouă febră musculară - căreia de altfel nu îi voi permite să se instaleze. Şi când va ploua, voi ieşi să dansez cu stropii, să mă simt liberă şi să vărs în văzduh amarul ce îmi îngheaţă inima, chiar dacă pe urmă există riscul să răcesc. Nu contează. Iar dacă fulgeră, voi căuta să mă ascund în prima clădire ce-mi va ieşi în cale, fără a-mi mai păsa că sunt la o distanţă destul de mare de fulger.
De-abia aştept vacanţa... să reîntâlnesc oameni, să revăd ochi şi să nu uit priviri. Vreau vacanţa pentru a sta până târziu să admir stelele cu porcăria asta de telescop, să vină ziua mea, să fac petrecere până dimineaţa (va fi iar duminica, asemenea momentului '92), să alerg iar după licurici, să mă vait de alergii şi poate să iubesc...
Vreau vacanţă, vreau libertate, vreau bani =)))).

3 comentarii:

Iulia I. spunea...

Eu am deja program de vara: dimineata-pranz la munca :)) apoi seara pe afara, week-end afara [in parc cu cartea si rolele in geanta :)) si mi-am cumparat si geanta :> special pt. asta :))]apoi noaptea o dedic filmelor si ... de pe 17 pana pe 1 august sunt plecata prin Ardeal :> abia astept vara :)))

Grațiela spunea...

... Hmmm.... vreau si eu munca dar nu mi se accepta: "Vei avea toata viata sa muncesti, in vacante trebuie sa te distrezi... acum cat mai ai vreme ca pe urma vei tanji dupa vacante si nu ti le da nimeni inapoi"

cristian spunea...

munca? :) c'mon...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...