luni, noiembrie 09, 2009

Leapşă muzicală

Am cules o leapşă care presupune promovarea melodiilor româneşti. Astfel am de realizat un top 10 melodii preferate româneşti. Este puţin greu desigur, fiindcă sunt influenţată de ceea ce îmi trece acum prin minte şi poate omit ceva dar încerc. De asemenea, nu am să pun mai multe melodii ale aceleiaşi trupe (aceluiaşi interpret) aici ştiindu-se că am anumite formaţii pe care le ascult la epuizare (a se vedea Holograf ori Taxi).

Locul 10: Nane - Gânduri la miezul nopţii



Locul 9: Ana Maria - Ochii tăi



Locul 8: Voltaj - Scrisoare



Locul 7: Paula Seling - Timpul



Locul 6: Marcel Pavel - Frumoasa mea



Locul 5: Direcţia 5 - Îngerul meu



Locul 4: Ducu Bertzi - M-am îndrăgostit numai de ea



Locul 3: Taxi - Te văd în toate femeile



Locul 2: Florin Chilian - Zece



Locul 1: Holograf - Ochii tăi



Cred că am fost prea subiectivă. Mai sunt foarte multe melodii superbe... unele mai frumoase decât acestea...
Enjoy!

Leapşa pleacă spre Iulia.

3 comentarii:

Iulia I. spunea...

saru'mana :))
acum o rezolv <333
stai oleaca sa rezolv niste rephrase-uri la engleza XDD

Evelyn spunea...

Nu sunt fan Ducu Bertzi..

Restul melodiile le ascult mereu... aproape zilnic.

In sfarsit cineva cu acelasi gusturi:))

Grațiela spunea...

:X:X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...