marți, noiembrie 03, 2009

Recente

Iar eu cu filozofiile mele de viaţă... de moment. Spun şi dau din mine lucruri atât de mari, dar când mă gândesc să le notez... îmi pierd interesul. Asta nu e tocmai plăcut deşi mă pot asemăna marelui Petre Ţuţea (glumesc, nu loviţi). Era oricum vorba de o teorie conform căreia noi înşine, chiar şi când credem că suntem stăpâni pe noi, de fapt suntem conduşi de o forţă mult superioară nouă care ne manevrează toate mişcările... dar cred că avântul deja mi-e tăiat având în vedere că şi Freud vorbeşte foarte mult despre acest lucru în psihanaliză şi în existenţa mai multor dimensiuni... aşa că am şi eu idei geniale dar din păcate le-au avut alţii înaintea mea.

În altă ordine de idei... toată lumea zice că sunt kinky de la o vreme :)). Mă port ciudat, reacţionez ciudat şi vorbeşte gura fără mine. Nu ştiu nici eu ce se întâmplă dar e amuzant. În sfârşit mă simt eliberată de un stres pe care îl aveam de mult timp, acum când mi s-au confirmat mai multe ipoteze şi în sfârşit (deşi ca niciodată... mi-e o frică groaznică de viitor şi refuz să privesc într-acolo) accept fericirea.

4 comentarii:

julie spunea...

porti chestia aia pe fata?

Grațiela spunea...

Dap. Ma protejez :>

Florina spunea...

Join in your club!

julie spunea...

aa..ar fi ok sa port si eu doar ca as fi cam singura:) de Alexandria pana si gripa porcina fuge:))desi tata imi cumparase una..:-?

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...