luni, noiembrie 02, 2009

... I can't risk one moment all alone...

Ce frumoasă e viaţa, când primeşti veşti bune. Nu mai este cazul să mă internez. Am scăpat... şi aceasta este cu adevărat cea mai frumoasă veste. Sinuzita mea există dar nu mai este atât de supărătoare - nu momentan. Şi voi avea grijă să dispară definitiv. Tratament acasă, zile însorite.
Sunt atât de fericită...

... şi deşi am spus că încetez... nu pot. Îţi mulţumesc că m-ai ţinut de mână şi nu m-ai lăsat singură o clipă, îţi mulţumesc că m-ai făcut să râd când simţeam emoţiile încălzindu-mi vârful nasului... îţi mulţumesc că ai păstrat liber dar cald şi parfumat... un loc în inima ta în care să mă pot ascunde mereu când se lasă frigul. Am prins cu tine primii fulgi de nea ai acestui an. Am râs şi m-am jenat. Dar a meritat. Este o coală frumos scrisă... şi e a noastră.

4 comentarii:

Adina spunea...

Foarte frumos sfarsitul:)

Grațiela spunea...

:"> :X

Florina spunea...

Indragostito, nu mai vezi cerul innorat si cele -2 grade Celsius de afara! Sa fie mereu senin in viata ta! :P

Grațiela spunea...

Hai mai ca am fost la spital, a nins... si nu au fost -2 grade... :)))

Multam anyway:*

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...