marți, noiembrie 10, 2009

Ziua recunoştinţei!

Ahh... încă o zi a recunoştinţei. M-am gândit de-a lungul lunii să renunţ la acest obicei întrucât persoanele cărora le dedic acest articol rămân aproximativ aceleaşi, ba mai mult... pe unele sunt nevoită să le şterg de la o lună la alta, lucru care mă dezamăgeşte. Şi totuşi, nu am să renunţ la acest obicei întrucât consider totuşi că acele... 2-3 persoane ce în mod constant se regăsesc şi au un impact major asupra vieţii mele... merită acest gest din partea mea. Nu ştiu încă să fac mai mult deşi încerc de la un moment la altul să aduc îmbunătăţiri...

Adina - "Oriunde ne-am afla avem nevoie de acei care bat drumul lung al prieteniei, de la casele lor până la noi." (Stephen Peters)
PS: Nu m-ai lăsat să mor. Te-ai întors, m-ai luat în braţe, am plâns împreună şi apoi m-ai dus în locul meu preferat. Eşti deosebită!

Alex R. - "Nu poţi răsplăti gratitudinea; poţi doar, la rându-ţi să fii bun cândva, undeva, pe parcursul vieţii" (Anne Morrow Lindbergh)
PS: Faptul că nu m-ai crezut ridicolă când mă văitam şi că mai mult decât atât... ai avut încredere în mine... înseamnă enorm!

Florina - "Îţi mulţumesc că dăruieşti şi nu ceri altceva decât respect." (Pam Brown)
PS: Eşti oglinda imaginaţiei mele într-o formă pe care nici chiar eu nu o pot contura. Mereu demnă de a-mi aminti cât este de specială viaţa... prin faptul că învăţăm să ne cunoaştem...

Laura - "Curăţia sufletească, lipsa oricărui simţământ de ură prelungesc, fără doar şi poate, durata tinereţii." (Standhal)
PS: Râzi cu mine, lăcrimezi cu mine şi... ştii că nu sunt fericită când ceilalţi cred asta.

Mări - "Cea mai mare glorie nu o dobândeşti atunci când nu eşti doborât niciodată, ci atunci când te ridici după ce ai căzut." (Confucius)
PS: mulţumesc că m-ai ascultat atunci când aveam nevoie de autoconvingere!
Ovidiu - "Fericirea o atingi arareori, dar merită să alergi după ea toată viaţa." (Standhal)
PS: Joaca este amuzantă... mai ales atunci când alternativa este maturizarea forţată. Aaa...şi da. Mulţumesc că ai grijă de stomacul meu :)).

Sana - "Nu voi cădea pradă singurătăţii şi izolării atâta timp cât eşti lângă mine. Şi acesta este darul cel mai de preţ." (Margot Thomson)
PS: Vecină, prietenă, tovarăşă de vorbe, DJ, umărul e care se scurg cele mai multe din lacrimile mele, mătuşică... nu am cuvinte ori gesturi suficient de expresive... dar tu ştii deja! Nu asta e deosebit?

Silvia - "Micile gesturi repetate de o mie de ori sunt cele mai valoroase" (Pushpa Patel)
PS: Zâmbeşti frumos, emani bucurie şi îmi aminteşti cât de frumoasă este viaţa. Mereu acolo să mă admiri când în ochii mei mă devalorizez.



2 comentarii:

Adina spunea...

M-ai lasat fara cuvinte... :"> >:D<

PlasticFantastic spunea...

:| oricand, cu placere.

ma bucur ca te-a ajutat discutia. >:D< :)

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...