miercuri, noiembrie 18, 2009

Do you spend your life, going back in your mind to that time?

Am avut ocazia să îmi amintesc de fluturaşii pe care i-am simţit atunci în stomac... cele mai lungi patru zile din viaţa mea şi cele mai dureroase. Să suferi de drag. Spun aceste lucruri cu nostalgie şi cu bucurie totodată. Am învăţat foarte multe în ultimele trei luni, chiar dacă preţul pe care l-am avut de plătit a fost liniştea uneori. Vorbesc sacadat, nu am inspiraţie, sunt obosită dar totodată fericită. Mă bucur de zilele senine din viaţa mea şi încerc pe cât posibil să le depăşesc pe acelea nefericite...

Mi-e dor de tine!
Te iubesc.

Un comentariu:

Evelyn spunea...

Fluturi, fluturi...

:x

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...