vineri, ianuarie 27, 2017

Cu timpul...

Vine un moment în viața fiecăruia când realizează ce vrea. Când suntem tineri nu avem prea multe responsabilități. Vedem lumea după cum ne lasă imaginația, după cum o văd prietenii sau ne-o conturează părinții.
Când apar grijile și timpul de scurtează... Învățăm pe pielea noastră ce înseamnă costul de oportunitate și devenim selectivi. Aflăm că oamenii sunt ocupați și că timpul fiecaruia dintre noi e valoros așa că merită fiecare să fie răsplătit pentru cât ne acordă. Sigur, învățăm din școală că timpul înseamnă bani (time is money) dar valoarea nu se măsoară doar in bani. Valoarea se măsoară în zâmbete, in incredere, în îmbrățișări, în proiecte, sfaturi, in critici constructive și in multe altele...

Oricât de neimportanti ne-am considera la un moment dat, undeva în adâncul nostru fiecare din noi știm cât valoram și așteptăm răsplata.

Când nu se ridica la măsura așteptărilor noastre, dacă suntem buni, negociem, dacă nu... Ne retragem.

Mi-ar plăcea să ofer puțin din timpul meu tuturor celor ce vor să-mi ofere puțin din timpul lor. Știu că am mereu ceva de învațat de la absolut oricine.

Îți mulțumesc că mi-ai dat câteva minute din viața ta acum, citind aceste gânduri de noapte. Îți doresc să primești înmiit răsplată pentru investiția ta in mine.
Așa că, prieten drag, te-mbrățișez și-ți mulțumesc!
O noapte frumoasă!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...