joi, noiembrie 01, 2007

Halloween

Dacă tot este 31 octombrie, este Halloween. Desigur, nu ne aparţine această „sărbătoare” însa aşa este românul, profită de orice ocazie ce se iveşte, pentru a se distra… foarte frumos din partea lui.
De mult am aşteptat aceste 2 ore de engleză pe care doamna profesoară le „sacrificase”, deci am făcut tot ce ne-a stat în puteri să nu o dezamăgim. Astfel, au fost prezenţi medici, zâne, vrăjitoare… Din păcate nu au lipsit nici ţiganii (se putea?!) şi pentru ca ordinea să se poată păstra, am avut prin preajma doi medici şi un jandarm. Surpriza serii? Da.. îmi place să mă numesc astfel, de ce nu ?! Celebrul cuplu Ceauşescu…

Sper să pot aduce pe parcurs mai multe poze…









5 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

Chiar mă gândeam că nu mai spui nimic. Ai dreptate, nu are nici un sens această sărbătoare la noi.

Grațiela spunea...

Nu prea am mai avut inspiratie in ultima vreme... de aceea nu am mai scris, vroiam sa adaug un articol despre balul bobocilor, dar... poate voi fi catalogata drept rautacioasa (deh..) deoarece nu am ramas in minte cu mare lucru, decat cu faptul ca am tusit continuu si m-am inecat de cateva ori, din cauza fumului... am obosit si mai aveam putin si adormeam... coltarele erau prea inghesuite, ringul de dans la fel... iar cand am ajuns acasa, puteam fi confundata cu o bucata de pastrama :))...

Andreea-Otilia spunea...

Drăguţe poze. Si costumele au fost interesante...

Grațiela spunea...

Multumesc Andreea!!
Oricum, cel mai important este ca ne-am distrat ...

Evelyn spunea...

De ce ai pus poza??arat ca o cizma:))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...