duminică, aprilie 19, 2009

"Ce dorm copilaşii"

Ziua 4. Mirecuri 15 aprilie 2009. Eu şi Răzvan am fost primii la cantină. Nu dormiserăm deloc toată noaptea. Desene, gânduri, telefoane la ora 3 noaptea de "La mulţi ani" lui Cristi şi apoi aşteptări zadarnice de răspuns toată ziua. A durat ceva dar...

Eram agitată... mai mult din lipsa răspunsului şi de la oboseală decât din caza aşteptării afişării rezultatelor. Într-un final ne-am dus la farmacie şi apoi după o îngheţată când, primeşte un telefon: "S-au afişat rezultatele parţiale". Atunci am avut o revelaţie. M-am liniştit ştiind că am dat-o în bară, m-am dus cu pluta pe apă...
Am mers într-un ritm alert spre Chiţu. Tocmai îi zisesem lui Răzvan şi se pare că s-a adeverit: "6,35" :)). LOL. Au fost note mici, zău aşa, dar eu chiar am pierdut tot subiectul doi pare-se. Cam la atât mă aşteptam, poate 6,8 dar... am preconizat. El a luat menţiune la Cultură Civică (felicitările mele - am aflat că Bravo se zice doar la măgari:)) ) şi de la noi Liana a obţinut o menţiune la economie. În rest lumea pe sub linie, chiar mare ghinion... dar oricum a fost greu şi este totuşi o realizare. Am fost destul de bine poziţionată în top, chiar şi aşa.

În fine, ne-am mai plimbat, am mai ars gazul, am avut nevoie de un moment de linişte de vreo 5 minute şi apoi totul a fost ok. La 6 trebuia să ne ducem la Discotecă dar camera 37 dormea (oricum nu aveam niciun chef) ... ne-a trezit Cătălin la 23.30 că altfel cu siguranţă până dimineaţă dormeam. A urmat încă o noapte nedormită şi alte destăinuiri...

3 comentarii:

Iulia I. spunea...

Felicitarile mele >:D<
Mai important e ca ti-ai indeplinit visul din clasa a 8-a si ai revenit la nationala in clasa a 10-a ;)).
HUGS = ^.^ =

Geo spunea...

Lasă că şi aşa e bine. Ai câştigat experienţă. Felicitări :) :*:*:*

Grațiela spunea...

Merci:*:*:*

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...