luni, aprilie 20, 2009

La revedere!

Ziua 5. Joi 16 aprilie 2009. Iar am fost primii la cantină. Adormisem decât de la 6 la 7. Eram stăpânită de o stare generală de melancolie pe ultima sută de metri. Imediat după masă am fost la o ultimă plimbare în frumosul parc din centru... Au urmat festivitatea de premiere, masa şi ultimele cuvinte.
Acum, privesc cu melancolie în urmă. S-a terminat. Am legat o serie de prietenii puternice şi totodată rupt altele. Nimic nu se întâmplă după cum ne dorim noi, niciodată nu ştim ce ne rezervă ziua de mâine. Amintirile sunt singurele care rămân la urma urmei.
Totuşi, drumurile noastre poate se vor întâlni vreodată...

2 comentarii:

Iulia I. spunea...

:((
Poate o sa va revedeti la anu'
>:D<

Grațiela spunea...

Sau cu alte ocazii zicem noi... :) >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...