marți, aprilie 07, 2009

Craiova...

Azi am fost şedinţa cu inspectorul de specialitate în care ni s-au dat ultimele detalii cu privire la plecarea noastră la Craiova. Nu mai plecăm pe 12, că pică Duminică, de Florii... plecăm pe 13, luni. Proba va fi a doua zi! Pe 14, marţi - urăsc marţea şi numărul 14 (azi e marţi). Miercuri avem excursie, pe 15... Rezultatele şi premierea pe 16. FĂRĂ contestaţii!! :)) E INUTIL. Ok. În Joia Mare ajungem la Denii, venim acasă. Seara.
E fix. M-am mai uitat peste alte subiecte. DOAMNE! Credeam că am învăţat tot... Cât mai am de învăţat!!! Mintea mea e puţin spălată. Trebuie să mă reapuc de învăţat că nu mai am decât câteva zile la dispoziţie...

14 comentarii:

allé spunea...

iti doresc muuuuult succes !

si poate la anu' iau 1 la civica si tu la psiho si ne intalnim :D :D

Grațiela spunea...

Doamne Ajuta!

iulysa spunea...

Mai inveti cat inveti..si te relaxezi putin, da? :)
Multa bafta si distractie placuta in celelalte zile. :D

Grațiela spunea...

:))) Modificare in program. Plec de Florii :)), duminica...

Adina spunea...

Sedinta>:) :)) Stii tu la ce ma refer:))

Adina spunea...

Si apropo...succes:) Desi nu stiu cat succes pot sa iti dea niste cuvinte,dar eu stiu ca o sa te descurci >:D<

Adina spunea...

O sa te descurci,da? Nu primim decat locul I inapoi in Valcea,deci daca nu vrei sa ramai prin Craiova...:-W
P.S.: Tu stai si citesti asta in loc sa inveti?? :-W

Grațiela spunea...

Am aut program de invatare toata ziua. Psihologia spune ca memorarea eficienta presupune pauze intercalate intre lectii sau obiectele cunoasterii. Azi am intins putin coarda insa am facut si cateva pauze in care sa mai scriu cate ceva.

Grațiela spunea...

Da, sedinta fenomenala...

Grațiela spunea...

Si merci >:D<. Cuvintele pot incuraja. Aprcierile pot aduce delasare sau injurajare. Daca e sa fie invatare fara sens, atunci confirm lui Ebbinghaus oricat m-as chinui tot voi uita si inca foarte repede in primele zile. Asa ca de ce sa fac un lucru inutil cand as putea invata in ritmul meu, mai cu pauze mai cu nopti albe, dar sa fie logic si structurat continutul astfel incat sa ma ajute sa ating un nivel inalt de performanta.

Geo spunea...

Succes! Şi...fără emoţii! :)

Grațiela spunea...

Multumesc frumos! Sa fie... iau tinctura de Valeriana inainte ca sa nu mi-o ia inima la fuga.

Iulia I. spunea...

Bafta >:D< bine ca mi-ai spus programul saptamanii viitoare sa stiu cand sa-ti trimit mesaj :> >:D<
Sa-mi spui ce numar/telefon o sa ai la tine :))

Grațiela spunea...

Orange-ul :D

Danke >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...