miercuri, aprilie 08, 2009

Nobody can take your place...

Ciudat.
Ţi-am acceptat de-atâtea ori mofturile şi dorinţele dar am greşit reproşându-ţi cuvintele – ştii tu… asociate persoanei îndrăgostite. Caută în mine, transmite-mi inerţia ta şi ajută-mă să găsesc un nivel mai înalt de aspiraţie decât tine. E necesară schimbarea metodei? Aş vrea totuşi să păstrez puţin din ieri, poate un fond prealabil de cunoştinţe, înainte de a-mi şterge din memorie privirea-ţi virgină. Îmi vorbeşti de constanţa formei iubirii noastre… de cum nimic nu e schimbat dar totuşi, preocupările tale…?
Don’t ever take anybody for granted, because you never know when you might lose them and you may never get the chance to tell them how you feel…

7 comentarii:

Andi spunea...

Timpul le schimba pe toate:)

Adina spunea...

"Caută în mine, transmite-mi inerţia ta şi ajută-mă să găsesc un nivel mai înalt de aspiraţie decât tine. "
Frumos:) Chiar genial!

Grațiela spunea...

@Andy... asa este... timpul le schimba pe toate dar depinde numai de noi in ce directie.

@Adina: sarumana :*

Joc de nuanţe spunea...

unele adevaruri sunt naşpa, iar şi mai naşpa e că sunt adevărate.

Grațiela spunea...

:))... da ...

julie spunea...

uhh..ce melodie:X

julie spunea...

uhh..ce melodie:X

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...