duminică, aprilie 26, 2009

Leapşa

Hmm... am lipsit o vreme din cauza aceloraşi veşnice probleme pe care le am cu măselele. Am fost şi plecată... în fine. Cum am revenit, Adina a ţinut morţiş să mă informeze în legătură cu leapşa pe care o am de rezolvat.

1. Fiecare om care primeşte leapşa trebuie să completeze definiţiile celor 5 cuvinte primite şi să dea mai departe alte 5.
2. Definiţiile nu trebuie să arate stil dicţionar, ci să fie cât mai originale.

frumos - orice lucru în care se regăseşte o intenţie bună, o sclipire, un sentiment. Faptul că în acel lucru s-a investit o doză de simplitate şi  energie pur spirituală.

urât - crud, lipsit de inimă sau pur şi simplu fără  un bagaj emoţional.  Urât este un lucru care nu inspiră decât cercetare de suprafaţă, aparenţă, realizat  din motivare extrinsecă.

prietenie - legătură puternică între grupuri de două persoane sau obiecte ce are la bază înţelegere, susţinere, căldură sufletească, reciprocitate.

clipă - afect, stare trecătoare, impuls  veşnic întipărit în minte, înregistrare  pe o placă de granit, epitaf al unei morţi continue.

timp - alunecarea involuntară a omului spre trăirea imediat următoare păstrând-o totuşi în amintire pe cea care tocmai s-a pierdut... un fel de nimic după care toată lumea aleargă disperată sperând că va afla totuşi ceva.

Hmm,  predau leapşa lui Cristian B. cu următorii termeni: încruntare, naştere, regret, pace, tăcere



Un comentariu:

cb spunea...

imi pare rau, nu m-ai nimerit bine :) nu comentez lepse :)

incruntare - in-flew-enza mintii
nastere - ceva opus lui cioran
regret - o incercare de anti clockwise
pace - nevoie stringenta de iarba
tacere - nevoia de a zbura

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...