joi, aprilie 30, 2009

Lansare de carte


Ieri, 29 aprilie 2008, sala Filarmonicii "Ion Dumitrescu" din Râmnicu Vâlcea - am participat împreună cu doamna dirigintă la o nouă lansare de carte a editurii Beta. Au fost prezenţi mari oameni de cultură ai ţării, autorii cărţilor prezente, redactori, editori... şi de ce nu spioni.
Această iniţiativă însă a fost prezentă cu câteva zile în urmă, în cadrul cenaclului găzduit de Colegiul nostru, motiv pentru care pot spune că prin colegele mele şi prin doamna dirigintă, am apucat să răsfoiesc în oarecare măsură aceste cărţi şi să-mi pot face o părere, încă înaintea acestui eveniment. Poate că pe viitor voi reuşi să le citesc de la cap la coadă şi să exclam cu un acelaşi entuziasm bucuria lecturării acestor cărţi.
Îmi plac lansările de carte, deschiderile concursurilor şi olimpiadelor şi în general evenimentele unde se prezintă oameni importanţi, oameni de valoare culturală, cu o experienţă de viaţă superioară pe ale căror vorbe pot degusta şi descifra cu un interes deosebit.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...