joi, iunie 18, 2009

Almanahe :))

Am descoperit că am deja fire albe... nu mai ştiu exact din ce sursă am aflat că stresul este acela care duce la apariţia firelor albe însă totodată are şi un rol benefic: de a împiedica apariţia cancerului în organism. Interesant... sunt stresată, îmbătrânesc prematur dar măcar nu mai cheltuiesc o grămadă de bani cu vaccinarea împotriva diferitelor tipuri de cancer. Măcar există şi un lucru bun între atâtea rele:)).


În altă ordine de idei...
Astăzi
-mă frustrează:
faptul că preşedintele ţării (aka Traian Băsescu) consideră şcoala o fabrică de tâmpiţi (vezi aici);

-mă pune pe gânduri:
este marele final al telenovelei "Regina" :))
se anunţă o secetă îngrozitoare în următoarele 2 luni

-mă amuză:
Cursele de formula 3 ce însufleţesc de regulă Bucureştiul şi mai fac ordine pe acolo... şi e tradiţie să se desfăşoare în a noastră capitală (numele spune Bucharest Challenge)... se vor desfăşura în Budapesta

6 comentarii:

Iulia I. spunea...

Budapesta <3 Ungaria <3
Asta m-a impsionat =)) restul intamplarilor palesc in fata maretiei maghiare <3

julie spunea...

iii...bai! hai sa fim cu totii stresati:D

Grațiela spunea...

corect =))

cb spunea...

:) ce'au toti cu TB? Asta se poate chema isterie.

nu e nimic amuzant referitor la cursele alea. e chiar trist. Oprescu e tampit! Vezi...avea un pic dreptate Base. :D

Grațiela spunea...

Ma amuza prostia lui :D [vorbind de Oprescu]

cb spunea...

E de o prostie rara/ Asta har se cheama!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...