miercuri, iunie 17, 2009

I still believe

... Mă străduiesc să-mi găsesc o altă valoare decât sentimentul.. să mă definească. Dar e greu. Mă gândesc uneori la trecut (viaţa aceea pe care o retrăiesc mereu perfect atunci când închid ochii) şi îmi las lacrimile pe obraji să se scurgă încet. Nu mă pot depărta chiar atât de brusc deşi mă străduiesc şi deşi mi-am impus deja puternic acest lucru. Rămâne o rană imensă. Îmi amintesc cum la început explicam lipsa sentimentelor mele, cum nu aveam inimă şi cum creştea nesemnificativ în fiecare zi... apoi îmi vine în minte explicaţia lui Mike cu rana (pe care dacă o rupi când abia se formează coaja... sângerează dar se va forma cândva coajă la loc) şi într-un final urmează gândul raţional că mentalităţile noastre atât de diferite ne împing spre un viitor total diferit ce nu se potriveşte. Deci e bine aşa... dar totuşi... ce mă fac cu inima? Ce fac atunci când sufletul plânge, a fost rănit de atâtea ori dar acum se teme mai mult ca niciodată de a o lua de la capăt. Altcineva care să nu-mi simtă bătăile inimii... să trăiesc cu speranţa că voi iubi iar şi când într-un final o voi face... să îmi spună să rămân cu bine... şi iar să sufăr şi iar să-mi pierd încrederea şi speranţa. Uneori mi-aş fi dorit să nu fi învăţat niciodată să iubesc... dar... Dumnezeu are un plan pentru fiecare din noi. Doare îngrozitor dar nu am ce face în această privinţă decât să aştept să văd care este planul B pentru mine. Poate că trebuie să-mi urmez viitorul meu fără să mă mai pliez pe al altora. Dar tocmai mi-am pierdut un ajutor în această direcţie. M-am trezit prea târziu...
Toate aceste gânduri mi-au fost răscolite aseară când încercam (ca de obicei) să adorm ascultând Europa FM Love songs... şi am auzit o piesă superbă (Mariah Carey - I still believe). Am simţit cum parcă o cântă alter ego-ul meu. Cineva din interior. A fost suficient cât să-mi amintesc cine sunt...

No, oh No.... Yeah, Yeah ... oh..
You look in my eyes and I get emotional inside
I know it’s crazy, but you still can touch my heart
And after all this time you think that I wouldn’t feel the same
But time melts into nothing, and nothing's changed

I still believe
Someday you and me
Will find ourselves
In love again

I had a dream
Someday you and me
Will find ourselves
In love again

Each day of my life, I’m filled with all the joy I could find
You know that I,I'm not the desperate type
If there’s one spark of hope left in my grasp, I'm holding it with both
hands
It’s worth the risk of burning, to have a second chance

No, no, no, no, no, no, I need you, baby
I still believe that we can be together, no…
If we believe that true love never has to end
Then we must know that we will love again, Mmm..

I still believe
Someday you and me
Will find ourselves
In love again (Oh, baby, yeah)

I had a dream
You and me
Will find ourselves
In love again

I still believe (Ooh, baby, I do)
Someday you and me (Just give me one more try)
In love again

I had a dream (I miss your love)
Someday you and me
Will find ourselves
In love again

I still believe
Someday you and me(will find ourselves in love...)

2 comentarii:

TiBi spunea...

imi place sa cred in mariah, dar in iubire ba...

Alex`andra spunea...

dacă o găseşti, te rog, trimite-mi şi mie "reţeta" pentru indiferenţă/detaşare .

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...