joi, iunie 11, 2009

Vacanţă plăcută!

S-a încheiat oficial anul şcolar 2008/2009. Un an şcolar plin de surprize şi definit de neprevăzut. Nu ştiu dacă a fost un an mai bun sau mai slab ca restul. Diplome am cules şi acum, la naţională am ajuns, am aşteptat pauzele să pot trimite mesaje şi sfârşitul orelor să îl pot vedea pe cel ce mi-a monopolizat persoana în acest an şcolar. Primul semestru a fost solicitant, greu... aproape de oribil. Al doilea semestru... a trecut pe lângă mine. Am lipsit îngrozitor de mult: ba dintr-o răceală, ba pentru câte un proiect. Dar s-a terminat cu bine. Am iubit până la un punct zilele de luni: le iubeam atât de mult încât număram secundele care se scurgeau ştiind că la capătul numărătoarei se află el, cel pe care îmi vărsam supărarea, pastila mea pentru durerile de cap. Marţea... era o zi mai mult degeaba. Aşa o vedeam eu, liniştită dar plictisitoare. Exceptând ora de psihologie, aveam 5 ore de limbi. Frate, 2 ore de germană unde parcă studiam chineza sau dormitul pe bancă, urmate de 2 de engleză unde eram forţată să mă trezesc şi să îmi pun titirezul în mişcoare. Plictistor. Miercurea... ziua aceea extrem de plină, obositoare ce se încheia cu ora de educaţie plastică total greşit poziţionată acolo. Frate, parcă sufla cineva în limbile ceasului, atât de greu trecea. E adevărat că acest lucru se datora şi faptului că ştiam că mă aşteaptă cineva jos. Joia. Nici nu mi-o amintesc prea bine. Zi ştearsă. Aşteptam cu nerăbdare ultima oră - aceea de fizică, pentru a mai sta iar la tablă... a rezolva probleme şi a mă simţi diferit. Vinerea, zi frumoasă: exceptând rănile de la ora de sport şi joggingul de la o farmacie la alta atârnând de mâna lui, pentru a-mi lua bandaje, plasturi, rivanol... Sâmbăta aveam ba debate, ba concursuri... ba bibliotecă. Duminica nu exista. Teme, plimbări, somn...
În concluzie, un an drăguţ. Mi-ar plăcea ca următorul să fie mai bun. Mereu există loc pentru mai bine. Şi acum am remuşcări dar trec peste. Am medie mai mică dar clasare mai bună... Nu mai contează. Acum în vacanţă sper să recuperez tot ce am pierdut în an. Vacanţă plăcută!

CN “Mircea cel Bătrân” Rm. Vâlcea
Clasa a X-a F
Clasamentul final

1. Roşu Florina 9, 72
2. Popescu Laura 9, 65
3. Vlad Graţiela 9, 55
4. Drăguţ Nicoleta 9, 42
5. Olănescu Ana 9, 32
6. Dunca Ana 9, 25
7. Oprea Evelyn 9, 25
8. Atanasescu Eduard 9, 05
9. Ciochină Sorin 9, 00
10. Bălintescu Andreea 8, 87
11. Constantinov Rada 8, 85
12. Poienaru Mădălina 8, 77
13. Chiriţă Radu 8, 75
14. Tudor Ana 8, 75
15. Bogdan Silvia 8, 67
16. Moise Livia 8, 62
17. Mureşan Andrada 8, 62
18. Smaranda Sandra 8, 55
19. Tîlvîc Ovidiu 8, 55
20. Stăiculescu Bogdan 8, 52
21. Georgescu Andrei 8, 50
22. Constantinescu Radu 8, 42
23. Vîlcu Adina 8, 40
24. Bucur Narcisa 8, 35
25. Cristea Mihaela 8, 35
26. Cluci Andrei 7, 90
27. Bălăşoiu Ionuţ 7, 67

6 comentarii:

C M spunea...

Gratiela, avem aceeasi medie!!!

windwhisperer spunea...

vacanta frumoasa !!! binemeritata !!
http://www.youtube.com/watch?v=AY2HPvoqSTE

Iulia I. spunea...

Felicitari >:D< si o vacanta foarte foarte placuta >:D<

Grațiela spunea...

Multumesc, o vacanta frumoasa va doresc si eu!

Amy spunea...

Medii bune! bafta la anu'si la mai mari;)

Grațiela spunea...

Au fost considerabil de mici anul acesta...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...