duminică, iunie 21, 2009

Relaxare

Efeseni 5, 31-32
31. Orice amărăciune şi supărare şi mânie şi izbucnire şi defăimare să piară de la voi, împreună cu orice răutate.
32. Ci fiţi buni între voi şi milostivi, iertând unul altuia, precum şi Dumnezeu v-a iertat vouă, în Hristos.


Nimic mai relaxant decât să fii în familie, să inspiri aer curat, să te bălăceşti toată ziua într-o minipiscină privată, să admiri cuiburile de rândunele din balconul casei şi să uiţi de toate grijile - inclusiv de acelea legate de vreme şi să te bronzezi. Cam asta ar defini ultimele zile. Sunt foarte obosită şi foarte melancolică. Deşi am renunţat la griji, am foarte multe gânduri ce nu îmi dau pace, visez mult la trecut şi la viitor dar nu pot rămâne în prezent. Vreau ca anumite chestii din trecut, într-o formă puţin modificată, să ajungă în viitor... Cred că până una alta am să mă culc. Noapte bună!

PS: Cred că am eu mai multe emoţii în legătură cu bacul decât cei de a 12a :)). Mult succes de mâine tuturor celor ce intră în febra examenelor! Vă doresc numai note de la 9 în sus!

4 comentarii:

Iulia I. spunea...

Azi ma indrept si eu spre taramu relaxarii absolute --> la bunici :)))

Grațiela spunea...

:))) Eu nu ma grabesc intr-acolo... intr-adevar, e relaxarea absoluta... dar vreau sa mai astept macar vreo 45-50 ani daca nu mai mult...pana sa ma duc la ei...

julie spunea...

si eu am un noroc chior sa gasesc in fiecare an pe cineva de a 12 a pentru care sa am emotii(nu mai zic ca anul trecut am invatat aproape toata materia la romana)
relaxare..uhh..am chiar acasa asa ceva:D

Grațiela spunea...

:))... Eu acum stau cu emoţiile în gât şi orice aş face sunt iritată şi mă enervez. Sunt foarte agitată dar încerc să mă temperez. De-abia aştept să treacă.

Relaxarea de acasă nu e bună, mai ales când te pun părinţii să faci treabă şi nu te lasă a-ţi urma propriul program...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...