miercuri, iunie 10, 2009

Cuvinte grele - Vise

... De aseară ascult continuu această piesă pe care mi-a recomandat-o Ciprian ca răspuns la melancolia mea acută. Versurile sunt pur şi simplu superbe... mă fac cu adevărat să mă gândesc la eul meu interior, acela care independent de mine s-a desprins şi aleargă în lume fără ştire, eul meu, sufletul meu metamorfozat într-un alt corp cu suferinţe şi lacrimi.


Oare tot ce`a fost intre noi s`a intamplat
toate sentimentele acelea s`au uitat
doi oameni ce`au scris pe cer un vis
doi oameni ce simteau un sentiment de nedescris
un vis ce`a luat nastere cu multi ani in urma
intr`un timp cand durerea era cruda
iubeam o fata ce era fara`de`pacat
care nu stiam ca dezastrul a urmat
au fost clipe ce nu le voi uita
eu cu tine undeva in lumea ta
in lumea basmului ce ne`a legat
in lumea celor fara` de` pacat
visam ca viata s`a schimbat
visam ca tot ce`a fost inainte s`a terminat
simteam un fior cand te atingeam
simteam puritata cand te mangaiam
ani au treut peste noi si ne`au transformat
in doi straini ce n`au apucat
incheia acest vis frumos
sentimente fara de folos
au devenit iubirea si dragostea ce o impartaseau
si acum totul e schimbat cum nu credeau

~

clipele toate s`au uitat
mii de dureri ne`au ingropat
nu pot da timpul inapoi
sa fim doar noi doi
o pereche unica in toata lumea
doua fiinte impreuna suntem una [x2]

#

nu stiu de ce dar visele ma fac sa imi fie teama
in fiecare dimineata ma trezeam avand pe obraz o lacrima
sperand ca noaptea in care eram impreuna
sa nu fie ultima. intrebam luna
si soarele daca o sa te revad dar niciunu nu raspundea
stia.
ma simteam singur in lumea asta mare
in care fara tine nu ma puteam tine pe picioare
ti`am daruit inima. ti`am dat toate sentimentele mele.
ti`am dat luna. ti`am dat lumea mea. ti`am dat si stelele.
fiecare privire, fiecare soapta de dragoste
imi dadea sperante ca vei deveni realitate
nu mai stiam ce sa cred..nu stiu ce s`a intamplat
chiar nimic din tot ce`a fost nu este adevarat
as da timpul inapoi ..as face tot ce pot ..
sa te am..sa fim doar noi si sa renuntam la tot
amintirile imi apar din nou in vis..ramai dragostea mea
dar .. viata merge intainte eu ma duc cu ea

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...