sâmbătă, februarie 04, 2017

Vis

Azi m-am trezit încrezătoare...
Am avut un vis... Se făcea că aveam iar 25 de ani, eram tânără, veselă, încrezătoare și frumoasă. Orice grijă dispăruse și-n suflet era liniște.
În visul meu aveam un copil minunat care să-mi lumineze viața, o familie deosebită pe care să mă pot baza, o casă pe numele meu, o mașină la fel... Și o mică afacere, suficient de rentabilă încât să nu am grija pâinii de mâine.
Tot în acel vis eram stăpână pe viața mea și, prin eforturile mele ajutam pe alții. Eram pe punctul de a publica prima mea carte și de a-mi împlini toate speranțele duhovnicești.

...

Apoi m-am trezit. De obicei când mă trezesc sunt deprimată că știu că visele de depărtează de realitate.
Azi sunt fericită... Căci m-am trezit în vis.

Mulțumesc, Doamne!

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...