sâmbătă, iunie 07, 2014

Allez Halep!


Am făcut un lucru în premieră azi: am urmărit pentru prima un dată meci de tenis cap-coadă. Complet. Mai ciudat este că m-a fascinat teribil, deși nu m-aș fi așteptat. Este vorba de finala de la Roland Garros a româncei noastre, Simona Halep, contra Sharapovei. A fost o partidă puternică. Am trăit lângă ea intens. Cred că am făcut și tensiune urmărindu-i pașii, rugându-mă să lovească bine mingea și încurajând-o. A avut ocazii bune. Nu mă așteptam să joace așa frumos. E cam tacticoasă și defensivă, dar determinată. Sharapova e mult mai agresivă și mai puternică. Are cu 20 cm mai mult și e cu 5 ani mai experimentată. Scorul a fost strâns în permanență: 6-4, 7-6(5), 6-4.  Românca noastră s-a descurcat admirabil. Anul viitor sigur va aduce trofeul în țară! Felicitări Simona!


Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...