sâmbătă, iunie 14, 2014

Astăzi simt

We are shaped by our thoughts; we become what we think. When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.
Buddha

Mai am puțin și depășesc acest sezon. Aștept cu nerăbdare clipa când voi pune pentru ultima dată semnătura pe o foaie de examen. Mintea mi-e oricum mult prea distrată. Se îndreaptă spre clipe viitoare. Nu pot trăi trecutul, când prezentul mi-e așa senin, iar viitorul necunoscut. 
Zâmbesc. Aberez. Dorm cu ochii deschiși.

Azi nu pot fi luată în serios.
Căci azi iubesc prea mult.
Și cu fiecare secundă simt cum în interiorul meu crește...
... mai multă iubire!


Un comentariu:

Charle M spunea...

Cand totul este frumos, totul este important!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...