joi, iunie 19, 2014

Pentru reptilianul din mine

După un somn profund la prânz... și zeii prind putere. Ploaia a stat. Printre ochiurile perdelei intrau timide câteva raze de soare. Pe fundalul viței vecinilor din față, mi-am regăsit Edenul...

Nu mi s-a întâmplat niciodată până acum să am o tensiune reptiliană, ca azi dimineață, mai ales în contextul actual când inima ar trebui să pulseze măcar puțin mai rapid... dar acum aproape că stătea pe loc.

Spirt în șosete, picioare întinse și muzică bună.
Mă bucur că am găsit o melodie care să-mi redea tonusul.
 Recomand!



Everything that kills me, makes me feel alive... everything that downs me, makes me wanna fly.

I feel something so right doing the wrong thing!

Un comentariu:

Charle M spunea...

De la Ortodoxul din mine, nadejde si credinta! Amin!

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...