sâmbătă, iulie 25, 2009

Leapşă lungă

Am preluat leapşa de pe blogul acesta. Ideea este să scriu 99 lucruri despre mine.

1. Îmi place ploaia
2. Nu sunt obsedată de verde
3. Am început o cură fără carne dar nu cred că mă va ţine prea mult
4. Deseori mă simt nesigură
5. Alteori sunt sigură dar fac gesturi idioate fără să realizez.
6. Nu prea-mi pasă de gura târgului
7. Nu mă las uşor mişcată de faptele/gesturile celorlalţi
8. Deşi sunt persoane care mă rănesc şi cu o privire
9. Sunt foarte sufletistă
10. Nu-mi plac grupurile mari de oameni
11. Sunt destul de retrasă
12. Uneori poate chiar timidă
13. Alteori foarte sociabilă
14. Pe primul loc pentru mine e familia
15. Ador copiii
16. Sunt foarte romantică
17. Şi cu toate astea nu mă dau în vânt după flori
18. Simt că nu aparţin epocii acesteia
19. Mi-e foarte greu să trec peste despărţiri
20. Nu îmi plac finalurile
21. Nu îmi plac relaţiile "numai ca să fie" sau care nu promit un viitor
22. Mă enervează poserii de pe centru
23. Mi se pare aiurea să încerci să fii ca mulţimea
24. Fiecare om e unic... chiar dacă unii par traşi la xerox.
25. Mă enervează generalizările de genul "bărbaţii sunt nişte porci/toţi la fel"
26. Sunt foarte nehotărâtă
27. Nu-mi place să am regrete ci poate cel mult remuşcări
28. Cu toate astea am o grămadă de regrete
29. Trăiesc în trecut
30. Ascult foarte mult Vescan
31. Sunt foarte serioasă
32. Până ajung să mă ataşez foarte mult de o persoană şi atunci devin copilăroasă şi răsfăţată
33. Vreau să fac medicina
34. Cred că Dumnezeu are un plan pentru fiecare din noi şi că totul se întâmplă cu un scop.
35. Uneori cred că Supraeul Freudian e îngerul nostru păzitor
36. Mi-e foarte greu să îmi cer iertare şi să mulţumesc
37. Dar atunci când o fac e din inimă
38. Uneori tind să cred că sunt nefericită deşi uit să privesc în jurul meu
39. Am plâns când am aflat că Moş Crăciun nu există
40. Mi-am călcat de multe ori pe inimă pentru anumite persoane şi nu au realizat
41. Sunt în stare să îmi sacrific viaţa pentru cei la care ţin
42. Şi asta pentru că sunt foarte puţine astfel de persoane
43. Când nu sunt iubită şi îndrăgostită devin carieristă
44. În general sunt o fire puternică
45. Dar orice naş îşi are naşul
46. Nu se găsesc 3 persoane care să ştie cu adevărat cine sunt
47. Uneori tind să cred că nici măcar eu nu mă regăsesc în acelea
48. Dumnezeu nu se pune că nu e persoană... şi nici Sfinţii sau Îngerii
49. După Dumnezeu, prima persoană pe care o iubesc e mama.
50. Apoi era Cristi
51. Dar nimeni nu trebuie să ştie punctul 50
52. Nu prea ştiu să fac diferenţa între dragoste şi prietenie
53. Nu îmi plac sunetele stridente
54. Nu suport cioflăitul, sorbitul şi restul. Devin o crizată când le aud.
55. Sunt extrem de posesivă şi protectoare
56. Chiar sufocantă
57. Când devin nesigură pe mine am cele mai idioate reacţii
58. Mă schimb după cum bate vântul
59. Mi-e frică de puncţii
60. Nu prea îmi place să fac complimente... dar se repetă 37
61. Mă fascinează lucrurile ce nu îşi găsesc o explicaţie
62. Îmi pierd repede răbdarea şi cumpătul într-o situaţie
63. Îmi place să port albastru
64. Apreciez foarte mulţi oameni care nici măcar nu au habar
65. Mă enervează profitorii
66. Deşi sunt înconjurată de ei
67. Am greşit de multe ori faţă de cei din jurul meu
68. Uneori nici nu ştiau... şi nici până acum nu au aflat
69. Dar m-am căit
70. Cu toate că sunt conştientă că pentru aceeaşi cauză mi-aş repeta greşeala
71. Vreau nepoţi... dar nu are cine să mi-i aducă
72. Sunt foarte economă
73. Deşi uneori sunt incredibil de risipitoare
74. Deşi îmi greşesc persoanele la care ţin... tind să iert
75. Dar şi când ajung la capătul răbdării sunt mai rău ca un uragan. Uit tot ce a fost de bine...
76. Sunt destul de supărăcioasă
77. Mi-e dor de frate-miu Mike
78. Îmi place să gătesc
79. Pun foarte mult suflet în tot
80. Şi tot nu rămân neînsufeţită :))
81. Sunt alergică la praf, polen şi fum de ţigări
82. Îmi place să analizez persoanele
83. Mă atrag foarte tare mai ales persoanele mai puţin plăcute de restul, cu un caracter mai vulcanic/neobişnuit sau greu de înţeles
84. Sunt puţin cam masochistă
85. Nu-mi place să fac poze... deşi cândva făceam continuu
86. Prima mea întrebare este "ce zodie eşti"
87. Cred că e boală genetică
88. Nu mă ghidez după aparenţe
89. Îmi dau seama uşor când cineva are sau nu o intenţie şi mai ales când are sau nu chef de mine
90. Nu-mi place să mă uit la filme pentru că mă întristează şi mă melancolizează
91. Nu-mi place să pierd timpul deşi o fac des
92. Îmi plac tunetele şi fulgerele, mă liniştesc
93. Am 17 ani, mă simt de 40, arăt de 15
94. Ador parfumurile bărbăteşti
95. Şi spaghetele... nu le pot refuza
96. Duminica mănânc mereu pizza. E un ritual
97. Nu ştiu de ce dar am o atracţie deosebită pentru Italia şi tot ce ţine de ea
98. Am avut anul acesta cel mai nasol Paşte
99. Cred în minuni. Chiar în momentul acesta mi-aş dori să apară una în viaţa mea.

Leapşa merge mai departe la Iulia,

2 comentarii:

Iulia I. spunea...

Imediat ma pun pe treaba; am fost plecata <3
Saru'mana de leapsa...si a mea de pe blog te asteapta oricand ...e pentru toti :>

Adi spunea...

Nu stiu ce vei gandi despre mine, insa... vreau sa precizez o chestie: In afara de punctele:1,3,14,30,33,34,39,48,49,50,62,76,77,81,86,90,93,96,97,99, la fel simt si eu ^__^, doar ca nu prea sunt fan al lepselor... cel putin nu inca... insa imi place sa le citesc...

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...