miercuri, iulie 22, 2009

Studenţie

Am primit adineaori melodia ce urmează, de la o veche şi bună prietenă, Alexandra, studentă la medicină în Cluj. Ştia că mă aşteaptă aceeaşi viaţă grea. Atâta doar că eu scap de căminul din Hasdeu că am domiciliu fix în Cluj. Ha!
Oricum, greu va fi la facultate dar... de-abia aştept să văd că în sfârşit aleg şi eu o cale fără să mai oscilez atât.
Viaţă de student...
Vă invit să audiaţi! Şi cred că ar trebui să ia aminte toţi cei care vor să meargă la facultate în Cluj şi se vor trezi prin căminele turn :)) de 7 etaje de pe strada aceea îngustă. Partea bună e că se poate învăţa în grădina botanică - e aproape.

cantecul studentei
Asculta mai multe audio Muzica

Enjoy!

4 comentarii:

Iulia I. spunea...

Tot Cluj vreau.
Cluj Cluj Cluj <3.
Nu o sa stau la camin XD.

Grațiela spunea...

:)>- sa traim :)))

Stefy spunea...

cluj sa ne traiasca (studenta oficial)
bah e misto in hasdeu =)) :)))))) arata f bine...adica...din cate am inteles...tot hasdeu cred ca se numeste strada :-? :))

Grațiela spunea...

:)) E... dar e viata grea. Si frate-miu in anul I a stat in camin... ca asa am ajuns sa devin clujeanca :))... din cauza vietii grele din Hasdeu

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...