vineri, iulie 03, 2009

Leapşa

Leapşa preluată de la Adina şi primită de la Mări.
1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând: "În acest context, şcolii, ca principal agent educativ, îi revine rolul de a înarma tinerii cu simţ critic(...)" ("Manual de pedagogie", Ioan Jinga şi Elena Istrate - prima carte pe care am pus mâna :D )
2) Fara să verifici, cât e ceasul? 8:40...AM
3) Verifică.08:48 :)) Ce repede a trecut timpul
4) Cum eşti imbrăcat? Pijamale şi indispensabili... totul e bleu.
5) Înainte să răspunzi la chestionaru' ăsta, la ce te uitai? Blogul Adinei :D
6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator? Bunică-mea dărâmă bucătăria.
7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci? Can't remember... cred că alaltăieri... la spital şi apoi în parc să-mi vărs nervii, emoţiile şi alte d-astea.
8) Ce-ai visat azi-noapte? Că îmi spunea Andreea că nu am ajuns la Maslu... Şi acum mă oftic, că îmi dau seama că într-adevăr nu m-am mai dus la Maslu... la Sf. Paraschiva... şi mai e şi vineri. Shame on me.
9) Când ai râs ultima oară? Nu ştiu. Când am aflat că mă internez. Dar râdeam de nervi şi plângeam... râs cu plâns...
10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli? tencuială, spumă poliuretanică (izolare), glet, lavabil şi urme de ţânţari sleiţi.
11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată? O ciocolată.
12) Care-i ultimu' film pe care l-ai vazut? "The perfect score"
13) Ai vazut ceva neobişnuit azi? Frate-miu şi-a făcut patul înaintea mea...
14) Ce părere ai despre chestionaru' asta? Drăguţ. M-a relaxat.
15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă. Aştept de două luni ziua de astăzi şi acum... mi-am pierdut toată speranţa şi nu vreau să mai iau atitudine. M-am obişnuit cu ideea.
16) Ce nume i-ai da fetei tale? Kathleen (sau Katherine) Cristina
17) Dar băiatului tau? Edgar Cristian
18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate? Uneori dar mă omoară gândul de a fi departe de ai mei...
19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului? "Dumnezeu are grijă de toţi ai tăi şi cândva vă veţi reîntâlni" - ar fi o uşurare
20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba? Ehei, multe frate. În primul rând aş facesă dispară poluarea, foametea, dezastrele naturale şi probabil că aş reuni Biserica Răsăriteană cu aceea de Apus... cum a fost înainte de Marea Schismă (dar oricum tot ce am zis ţine de fabulos. Concret nu prea pot schimba întreaga lume...ci doar pe aceea din jurul meu)
21) Îţi place să dansezi? Da...dar decât cînd sunt îndrăgostită... şi atunci pe muzică lentă.
22) George Bush? Ce-i cu el?!
23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu? M is for Michael, All time top 40 Michael Jackson ... SUPERB :X
24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru' asta? Am vrut să dau nume dar văd că mi-au luat-o înainte. Deci cine vrea ...

Un comentariu:

Iulia I. spunea...

Eu eu ^__^
De ceva timp vroiam sa o fac :o3

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...