sâmbătă, iulie 25, 2009

Am mai primit o leapşă

De la Ştefy. Sună cam aşa:

What was your first:

Car - Audi 80

Trip within borders - Piteşti (imediat ce m-am născut)

Trip abroad- Golden Sands, Black Sea, Bulgaria :))

Memory - Gabriela... prima mea păpuşică... îmi amintesc şi acum cum o îmbrăca mami cu rochiţa mea roz. Nici un an nu cred că aveam dar văd totul clar.

Pet - Grivei (şorecar)

Crush - Dan Teodorescu de la Taxi :)))... Îmi amintesc şi acum cum la 3 ani mă recomandam Teodora Teodorescu :)).

Discovery - dacă las jucăriile afară nu le mai găsesc (dar tot mi-era lene să le aduc acasă)

Job - None

Idol - Dumnezeu

Creation - Probabil vreo felicitare în care sugeram dragostea mea nesfârşită pentru mami


Leapşa aceasta va circula spre Heliana.

Niciun comentariu:

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...