luni, iulie 27, 2009

Încă o leapşă

Am o dispoziţie destul de bună. Am fost pe la casă... m-am mai jucat cu Blacky, am mai facut practică pe un cocoş de data aceasta... am meditat. Per total e de bine. Mă simt eliberată de o doză foarte mare de energie negativă.
Aşa că, ascultând muzică şi profitând de această stare de linişte sufletească, m-am gândit să preiau leapşa Iuliei şi să îmi fac puţin de lucru. Alegerile pe care le fac nu corespund preferinţelor mele ci unei încercări de apropiere cât mai mult de personalitatea mea... de mine. Sunt curioasă şi eu ce iese... Şi cum eu sunt deseori obsedată de simboluri... s-ar putea să fac alegeri în funcţie de simbol. Să mă reprezinte.
De-aş fi...
O floare: Iris (sunt în zodiacul floral)
Un anotimp: Toamna pe la sfârşit
O lună: Noiembrie
O culoare: Verde sau Roşu (sunt totuşi prea vulcanică pentru liniştitul verde)
Un animal: Câine
Un fruct: Măr de toamnă (prietenii ştiu de ce) sau gutuie... deşi nu sunt amară.

O piesă de mobilier: O etajeră (eventual plină de fotografii)
Un obiect: cameră video
O melodie: The police - Every breath you take (mi-a ieşit chiar la multe teste online acest răspuns... şi adevărul e că mă caracterizează perfect)
Un videoclip:

Evanescence - Bring me to life (deşi nu prea m-am gândit la asta vreodată)
Un instrument muzical: Pianină
O persoană apropiată: Mama
Un copac: Brad (care chiar sunt în zodiacul arboricol)
O strofă: "She wants to love him
Ready to give up everything
To be there when he calls" (Lemar - When a heart is broken)

Un oraş: Veneţia
Un fel de mâncare: Pizza cu ardei iute
O carte: "Mizerabilii" - Victor Hugo sau "Adam şi Eva" de Liviu Rebreanu. Extreme...
Un Super Erou: Buttercup
Un fenomen: Ploaie de vară. Clar :)). Cu tot ce cuprinde... chiar dacă asta înseamnă mai mult.

O maşină: Probabil că aş fi exact maşina pe care o am. VW PASSAT BREAK (mare, de familie, destul de puternică, rezistentă, consum mic... casual şi destul de accesibilă dar nu pe placul oricui, simplă dar complexă)
O parte a corpului: Cavitatea toracică (se pune?)
O piesă vestimentară: Mănuşi

Un personaj de film: Sophie Fisher (Music and Lyrics)
Un film: Music and Lyrics sau 50 first dates
O clădire: World Trade Center :)))
O legumă: Morcov
Un telefon: Nokia 3220... (îl am de 3 ani şi continui să îl ador... e perfect suprapus personalităţii mele)
Un serial: Ghost whisperer
Ceva dulce: Milka cu caramel :X
Un gest: Îmbrăţişare
O băutură: Limonadă

Un obiect de exterior: o barcă cu vâslă
O materie: Apa
Un nume: Isit
Un parfum: Calvin Klein Truth
O oră: 13
Un an: 1917

Pe final... primeşte cine vrea :D.

3 comentarii:

Iulia I. spunea...

Ador serialul "Mesaje de dincolo" <3
Si Milkkkkkkkkka :)) yummmi <3

cristian spunea...

dar de nokia 3410 ce zici? e chiar mai ol' school decat al tau

Grațiela spunea...

:)) Am avut si d-ala. A fost al 3lea telefon al meu... dar nu am fost ft attached to it. Sa spun drept prefer 3310... mi-a fost mereu mai drag desi nu e mare diferenta. Tine de amintiri... :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...