duminică, iulie 19, 2009

Linişte şi pace...

Nimic interesant. Treabă, somn, plimbare, somn, masă, somn... :)). Am făcut lecţie de anatomie pe două găini azi. Da, îmi place să le analizez interiorul, să tai cu multă migală şi chiar să gătesc. Dacă nu mi-ar fi atât de lene să învăţ şi dacă n-aş fi atât de plictisită şi de sictirită de şcoală, program şi alte d-astea... aş face medicina. De la 3 ani mi-am dorit asta. Îmi place să vindec oameni, îmi place să tai, nu mă supără sângele sau infecţiile. Nu sunt mironosiţă. Tata spune că sunt "transintelectual":)). Adică pot multe dar nu fac nimic. Chiar şi astrograma mea spune că sunt "mama bolnavilor". Mda. Doar că încă o dată revin la vechea problemă: lenea comoditatea.
În fine. E linişte şi pace în viaţa mea acum. S-au liniştit toate apele, sunt vechea eu... atâta doar că am o doză exagerată de plictiseală în sânge. Mă simt bine că am uitat de visele cu prinţi, familie şi alte d-astea bazaconii şi mi-am amintit că am 17 ani şi încă n-am carnet de conducere :)). În loc să mai visez îmbrăţişări sub felinare cu acela ce-mi răpise inima, am iar coşmaruri legate de şcoală. În locul lacrimilor de tristeţe văzând că în vis mă ignoră apar răsuflările uşurate că am scăpat de lucrarea la engleză ce coşmaruri frate. Şi mai ales... în loc să îmi dau cu piciorul zilelor sperând că aşa voi obţine ceva ce oricum era menit să mă distrugă... nimic, acum stau şi îmi amintesc ce bine era când mă gândeam la facultate, la visele mele, la maşini şi eventual bani de benzină...

2 comentarii:

cristian spunea...

fii mai relaxata. parca ai vorbi de o lucrare la Nasa. :)

Grațiela spunea...

=)))... Multumesc de pont :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...