marți, iulie 28, 2009

Muzică...

Ciudat... cum fiecare gen muzical, melodie... are o perioadă în care se ascultă şi una în care se evită. De exemplu cândva ascultam numai rock, nimic altceva. Apoi a urmat o vreme în care nu mai puteam asculta acele melodii întrucât mă deprimau... acum de curând am dat în mania hip-hopului... cred că iar am depăşit momentul. Sunt melodii pe care le ascultam pentru a mă simţi mai bine... care acum pur şi simplu mă deprimă.
Aşa se face că dormeam şi eu bine, ca omul care s-a culcat foarte târziu când... mă sună mami. Tonul de apel este melodia "păsări călătoare" de la Vescan. Cred că a fost pentru prima dată când am remarcat că versurile "uite-mă încă zâmbesc deşi nu-i zâmbetul meu, câţi spini înfipţi în suflet am ştiu doar eu şi Dumnezeu" nu mă avantajează. Pe lângă faptul că dacă mă trezesc brusc sunt şifonată... versurile astea m-au făcut să simt iar fiori în tot corpul. Dar de data asta nu am chef să mă mai las pradă gândurilor... deci am trecut pe Lemar (printre singurii artişti pe care chiar îi pot asculta oricând fără resentimente) - Weight of the world. Deşi versurile mi se potrivesc foarte mult, deşi m-ar putea întrista.... nu se întâmplă şi acum.
Chiar mă gândeam să fac o listă cu melodiile care pot fi ascultate oricând. Îmi dau seama că ar fi o salară de genuri muzicale.
...mi-e încă somn dar nu mă pot culca la loc întrucât trebuie să ajung pe la dentist... atunci mă resemnez în a continua lectura celor "1001 de remedii casnice".

9 comentarii:

Iulia I. spunea...

Hmm.... si eu ma mai confrunt uneori cu problema asta, dar prefer sa nu mai ascult nimic sau ascult o melodie care se opune starii mele de spirit.

Grațiela spunea...

Ah, nu... eu ascult muzica vesela.. adica dansanta. Fara mesaj. Sau mai dura... de regula acea muzica e Rapp... sau r'n'b... Ciara, Dr Dre, Snoop Dogg... d-astia :)))
Melodii relativ vechi... dar bune :>

See 1 2 step.

Adina spunea...

Ma intreb ce urmeaza sa asculti dupa rock si hip hop :))
Eu ascult, ca toata lumea, in functie de stare. Rockul de obicei ma calmeaza cand sunt nervoasa. Iar hip hopul ( sau cel putin melodiile de la tine si de la varumio) ma cam deprima :))
Sau azi, cand nu am nicio stare, am ascultat cel mai mult Maroon 5

Grațiela spunea...

Asa eram eu in clasa a 8a:-j...am mai crescut. Am spus... in general ma bine dispune Rap-ul, R n' B-ul...
De exemplu astazi sunt foarte bine dispusa... chiar excesiv... si asta numai datorita melodiilor pe care le ascult... de azi dimineata numai piesele de pe albumul Goodies al Ciarei...

julie spunea...

atunci ma pot simti fericita ca am probleme cu genul muzicii doar o dat la vreo 3 luni,adica la schimbarea anotimpului.dee...nu pot asculta primara ce ascultam iarna..:)))

cristian spunea...

mai asculta cineva 3rei sud est? :D

Grațiela spunea...

:)) Iti vine sau nu sa crezi... odata ce am fost candva fan inrait... sangele apa nu se face:))... inca mai am momente cand fredonez "vreau sa te uit..." si ma vad dansand sau "amintirile imi dau mereu fiori...amintirile ma rascolesc uneori" :))... si altele

cristian spunea...

dar cati fani au fost...

eu mi-am amintit de alte piese, ca baietii s'au mai rafinat intre timp:

una se numeste "vorbe care dor" si a doua "de dorul tau" :)

Grațiela spunea...

Astea-s mai recente... tot cele de pe vremea cand ma tunsesem 0 ca sa seman cu Mihai Budeanu si stateam cu casetofonul in curtea blocului si dansam cu inca 2 prietene exact pe coregrafia lor sunt mai frumoase :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...