luni, septembrie 21, 2009

Happy blogging to me

21 septemrbrie 2007... diriga ne sugera să ne facem bloguri. Îndemnul: "Scrieţi, scrieţi orice, numai scrieţi!" (Ion Heliade Radulescu). Aşa a luat naştere blogul meu :)). Am scris orice... la început. Acum, după ce am schimbat "pe ici pe colo" blogul... din "Resurgam! Esse quam videri malim", forţată de împrejurimi a trebuit să schimb denumirea în "Nimicuri cotidiene" (adică... mai tot ce scriu eu pe aici. bazaconii)
Prea multe schimbări de strategie nu am făcut. Singurul lucru remarcabil este că între timp m-am îndrăgostit de blogul meu în aşa fel că am scris aproape zilnic. Orice:)). M-am mai văicărit, am mai spus o glumă, ba ceva ştiinţific, ba o melodie, ba m-am mai văicărit, ba m-am mai văicărit, ba am mai spus cât sunt de îndrăgostită şi apoi iar m-am văicărit... Chestii normale :D. Nimic deosebit.

Anyhow, azi blogul meu face aşadar 2 anişori!! Doi ani de existenţă!
La mulţi ani blogule!

8 comentarii:

Adi spunea...

La multi ani blogule!

... dai bere ? :-"

julie spunea...

sa cresti mareee!:))

Grațiela spunea...

:)))) Bere fara alcool cand ii vine alocatia :))... :>

Iulia I. spunea...

La multi ani [facui si eu un an =)))].
La multi ani fericiti alaturi de blog :)) si cat mai multe articole interesante [ca pana acum :>].
>:D<

Anonim spunea...

Fie ca inspiratia sa-ti ghideze degetele!

iulysa spunea...

Mie imi place exact asa cum e si te citesc cu mare drag. :)
La mai multi anisori! Let's dance \:d/

Grațiela spunea...

Dankeschon alle!

Grațiela spunea...

as in everybody :">

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...